Mohd Izairi Azmi

Mohd Izairi Azmi
Dengan GF Siam

MOHD IZAIRI AZMI SEORANG PENIPU

Mohd Izairi Azmi Dengan GF Siam

Mohd Izairi Azmi Dengan GF Siam
Mohd Izairi Azmi Dengan GF Siam

Mohd Izairi Azmi Seorang Penipu

Mohd Izairi Azmi Seorang Penipu
Mohd Izairi Azmi Seorang Penipu

Saturday, January 7, 2012

Berita Terkini Tentang Mohd. Izairi




----- Forwarded Message -----
From: izma izwa
To: tipukena@rocketmail.com
Sent: Sunday, September 18, 2011 6:49 AM
Subject: Kena tipu oleh Mohd Izairi

Apa maklumat terkini mengenai mamat penipu ni? Kenapa masih bebas sewenangnya.. Apa yg perlu saya lakukan??

Terima Kasih


----- Forwarded Message -----
From: Zuraime Md Idris
To: tipukena@rocketmail.com
Sent: Tuesday, March 22, 2011 11:25 AM
Subject: ANDA MENCARI IZAIRI AZMI?

SALAM 1 MALAYSIA, SEKIRANYA ANDA SEDANG MENCARI MAMAT INI, SILA HUBUNGI SAYA....


----- Forwarded Message -----
From: langsuir liar
To: tipukena@rocketmail.com
Sent: Saturday, December 18, 2010 7:52 AM
Subject: mohd izairi azni menipu lagi di mudah.my....

salam,i ade sedikit maklumat tentang malaon nie...byk penipuan dia buat,i dh baca kat blog ezairi.blogspot.com,kesian tgk diorg yg kena tipu..byk mangsa yg kena,so..i pn ade berurusan dgn haram jadah nie,
dia ade display baju band utk di jual kt mudah.my...dia letak harga rm40 shje,tapi sampai skrg pn brg tak dapat-dapat lagi,dh try msg tak balas..dh email pn tak reply..so kena kencing laa jwb nyaa..
dia pakai account ( CIMB 02170019423526 MOHD IZAIRI AZNI )...name kat mudah.my dia pakai IJAI ,alamat katanya di gurun kedah..no phone terbaru yg dia pakai
013-4336269...so ini lah yg i dpt bantu,kita kena ajar haram jadah nie supaya tak menipu org...so kita bleh berkongsi info tentang mamat nie..thanks


----- Forwarded Message -----
From: Haris Fiber
To: tipukena@rocketmail.com
Sent: Wednesday, December 15, 2010 6:24 PM
Subject: mohd ezairi penipu


salam..bro...aku haris dr sandakan sabah...hari ni aku dah kena tipu oleh ezairi pasal beli barang dekat mudah.com.....
barang tu adalah barang2 spare part scooter...yang konon nya barang daripada negara thailand...aku dah bank kat akaun CIMB    ( 02170019423526 )...atas MOHD EZAIRI BIN AZMI. dia siap bg alamat email dia kat aku....bila dah bank in...aku cuba call dia untuk minta no siri poslaju @ fax resit pengiriman tp dia dah OFF kan handphone dia...pastu aku cuba call dia byk kali tp hanphone tak aktif. akaun facebook dia dah padam...email tak dapat...maklumat di mudah.com pun dia sudah padam....bila aku buka facebook nama lain yg keluar " MOHD EZAIRI AZMI SEORANG PENIPU"...bila aku klik item tu baru aku tau yg mohd ezairi ni dah ramai orang dia tipu....AKU TAK AKAN HALAL KAN DUIT YG DIA AMBIL DARI AKU DUNIA DAN AKHIRAT...PERGI JAHANAM MOHD EZAIRI....ni lah syaitan bertopeng manusia....ko tak akan selamat ezairi...sekarang ko lepas la...tp ingat pembalasan tuhan.ko akan rasa jg tu nnt....

1 comment:

  1. Hati-hati dengan scammer/penipu di Mudah.my

    Nama : MOHD IZAIRI BIN AZMI
    No IC : 740214025195
    Cimb : 02170019423526


    scammer mudah.my mohd izairi bin azmi
    penipu mudah.my 740214025195
    Mamat penipu di Mudah.my cimb 02170019423526

    ReplyDelete